今日SA咪唔駛番工, 終於有時間要提取郵包同寄件喇 ^^打開郵包, 係Blogger Kwan 為我預備既聖誕禮物
有張聖誕心意咭 ^^ 等我stick係大門先 嘻嘻 (但SA咪大門依然stick住揮春呢 !)haha 我估香港都有好多人好似我一樣, 揮春放足一年吧 XDD
好可愛既打蛋器喔 ! 咁得意我一定唔捨得用呢 !
狗狗香包 ^^ 成個包裹都好香呀 呢個我會放係電腦旁 ^^
嘻 原來係酒塞黎架, 初初唔知道 tim ^^"好西洋feel呢 :) 我會放係家既電視旁(因為咪有個小小手信corner在家 嘻)
嘩 !!!! 我至愛既水玉布呀 ! 好岩用呀 !超開心呀 等我想想點用先 :)多謝Kwan喔 非常驚喜呀p.s. 原來交換禮物係好好玩呀SA咪第一次玩呢 嘻嘻嘻 !
hahahahaha ! 最早既聖誕老人黎到香港喇 ^^
雖然只係一張郵件提單 ~ 真係好開心呀 嘻嘻 ! 不過要等到星期六放假先可以提取 因為郵局太早收喇, 放工後趕不上了好心急喔 !........ 郵差叔叔, 而家係11月呀, 唔係9月喔 !派件都在發夢
SA咪都要趕快準備下禮物先
今日SA咪到新部門番工喇感覺 ...... 都幾好 ^^好多同事都已經係認識既, 之不過其他新既同事比SA咪既感覺就比較冷冰冰, 不愛打招呼, 連點點頭也懶了難道...."新一代"真係咁自我既 ? 或許是入世未深吧 !別要說人際關係要有多好, 最基本既禮貌係好重要吧 :)嘻 廢話唔講了 咪有好介紹
BB BB BB Cream ^^呢支BB Cream 係日本買番黎, 見 500yen咁抵, 就買支玩下哈 ! 原來好岩我用 隻顏色又幾好 有時候懶懶地搽完都沒有再上粉都ok之不過 ...... 就真係只買左一支咁多哎呀 > < 早知道 ..... 係日本就即刻開黎試啦 !所以呢 ...... 下次都唔好咁蠢豬喇 ! 而家後悔囉 XD
今年既中秋佳節 收到好多工作上伙伴既禮品
最開心係收到呢一份甜蜜工作既辛勞都一一忘記喇, 幸福喔 ^^
嘻嘻 ~ 東京之旅寫足一個月都未寫完就分享埋最後既手信篇啦
先介紹食品 今次好似失控一樣 買好多野食回來當然全部係送比人同自己食
呢個Blueberry 茶包係 Mother Farm買既, 估唔到好香藍莓味非常好飲 !
最上方滴滴尼既 Curry Rice Crackers必買喔佢應該係Disney Sea個邊有得賣, 不過我離開樂園後準備去車站時仲有一間賣野既店子可以買到, 好香咖哩味, 好好食架
一些藥房買既用品, 一支支既係噴頭髮既香噴噴用品休足時間個d就必買啦, 仲有幾盒頭痛藥, 因為好好用, 同埋價錢非常抵 60粒裝好似大約600-700yen 比起用panadol平好多
布布就不多介紹喇, 之前介紹過喇 ^^
滴滴尼禮品 今次姑寒了 .... 唔賣觀觀
好鍾意d精品呀, 真係好靚 ^^
幫家人買既袋, 同埋一些美容用品Hitachi 同 Panasonic既美容機, 非常好用遲下再介紹
衫衫, 袋袋, 其他雜貨 .... 嘻 好滿足呀 !
少少精品, 都係送比家人留念既黑豬就係Mother Farm玩遊戲win既 :)
睇濱崎步Arena買既 goods ! 買左好多結果要立即找locker寄存再慢慢回會場睇show 仲有一堆接到既order既goods, 仲有D影碟等等.....太多喇 哈哈哈 !一個半既吉喼 就係咁爆了 !日圓高企, SA咪都要忍手 今次一件衫衫都沒有買比自己回來後成日笑說, 日圓跌至八蚊就再去 !心想...當初七個幾八蚊時都已經呱呱叫好貴好貴 !如今........ 幾時可以再去喔 :(
Day 7 ~ 29.7.2010 (新宿)到第7天, 最後既一天, 下大雨了 ! 都算好彩喇, 最後一天下雨原本PLAN左第7天去川越既, 不過見下雨, 而且....有少少懶惰 唔想趕行程所以留在新宿 優閒地過一個下午
SA咪好鍾意行Studio Alta, 貪佢basement多得意野賣
樣樣都想要呀 hehe行左一個下午, 差不多要預備回酒店取行李回港喇臨走前, 都要去多次甘太郎食魚生
真係好美味 !
五點喇, 要離開新宿去羽田機場喇, 今次係第一次用羽田 不過車程十分方便只係岩岩預上放工時間, JR比較多人所以拉住行李走到車既最前端 唔想行李阻到其他人上落但都預上一個不太禮貌既人, 狂迫著我入車廂心想.....SA咪係有件大行李好阻地方, 都唔駛推我入車廂架 :(
去到羽田機場時, 鬼咁開心 見有好多手信賣, 所以便想立即處理check in結果 .......................................... 原來去錯左內陸機既 terminal 空歡喜一場SA咪係要去 international terminal
去到International terminal ...... ooh !!!!! 好細呢 好彩都有一兩間手信舖子唔影相喇 > < 嬲嬲地呀 XD !
如果去羽田機場走既朋友, 又想係機場買d野, 不妨早少少到羽田先行一會內陸機的那邊, 然後才慢慢去番 international個邊都ok
不過都要預番時間 check in 同過關呀
有趣的, 就係check in的人, 同上機時招待的, 都係個幾位服務生
心想 ~ ~ ~ 佢地都好忙碌喔 ! 今次有了經驗喇 呵呵 !2010 July 東京之旅手信篇 ~ 待續 ^^
嘻嘻 ~ 終於寫到第 6 日喇其實係因為Sa咪媽媽最近有少少生病, 所以照顧家人要緊呢 好番喇 ! 現在開始有點空閒 要完成個東京篇先, 仲有手信篇, 淘寶篇, 手作篇...hehe 烘焙篇就..........好快好快有 hahaha !講番第6 & 7 日先因為呢兩日都主攻shopping買手信&食野 所以好少影相luDay 6 (涉谷, 池袋)
早上, 係酒店吃早餐, 最重要都係嘆杯咖啡, 同多士 ^^
青蛙王子, 我地去街街喇 ^^ 唔好咁既樣啦 ~~~
之後就去涉谷shopping, 係睇Ayu arena 個日已經去過了, 不過時間唔夠所以Day 6 再去慢慢行 行下109睇靚女, 買少少飾物, 再行下Book off 睇下有咩平既書同碟, 不過d書都唔算特別好平而且好舊, 所以依舊打下書釘好了 嘻嘻 係時候食午餐喇, 一蘭我咁多次都未食過, 咁岩涉谷有分店, 一於試下
麵麵未到, 仲未"落閘" hehe, 偷影下對面同我一樣等緊order既女仔先
我選了軟身既麵, 濃度中等, 加一隻蛋, 隻蛋好好味呀 !係涉谷再入d雜誌書, 手工用品等等之後 就去池袋行街街係池袋, 用左好多時間搵一間舖頭, 但因為沒有預備清楚地址只靠印象去找, 結果都係找不到 嘻嘻 下次都係唔好咁大意lu到晚上, 就去食蟹放題, 一早搵左呢間準備試下
去到, 竟然沒有人吃 但都唔理太多了 要試呀而且招待我地既係一名中國留學生, 好易溝通呢
嘩 ! 三款唔同既蟹任食 1st round已經非常多喇
set內仲有蟹粥同燒帶子一客
再追加毛蟹一隻, 非常滿足, 已經好夠喇 最後就送一個抺茶雪糕做甜品 呢餐好似5千幾yen一位 .... 哎呀 ! 又唔記得左喇
食飽玩飽就回酒店, 經過便利店都忍不住買多個冰吃巨峰冰冰 150yen, 好食架 ! 可以一試 :)之後要乖乖執行李喇 ^^第七天.....待續
嘻嘻 ~ 終於寫到第 6 日喇其實係因為Sa咪媽媽最近有少少生病, 所以照顧家人要緊呢 好番喇 ! 現在開始有點空閒 要完成個東京篇先, 仲有手信篇, 淘寶篇, 手作篇...hehe 烘焙篇就..........好快好快有 hahaha !講番第6 & 7 日先因為呢兩日都主攻shopping買手信&食野 所以好少影相luDay 6 (涉谷, 池袋)
早上, 係酒店吃早餐, 最重要都係嘆杯咖啡, 同多士 ^^
青蛙王子, 我地去街街喇 ^^ 唔好咁既樣啦 ~~~
之後就去涉谷shopping, 係睇Ayu arena 個日已經去過了, 不過時間唔夠所以Day 6 再去慢慢行 行下109睇靚女, 買少少飾物, 再行下Book off 睇下有咩平既書同碟, 不過d書都唔算特別好平而且好舊, 所以依舊打下書釘好了 嘻嘻 係時候食午餐喇, 一蘭我咁多次都未食過, 咁岩涉谷有分店, 一於試下
麵麵未到, 仲未"落閘" hehe, 偷影下對面同我一樣等緊order既女仔先
我選了軟身既麵, 濃度中等, 加一隻蛋, 隻蛋好好味呀 !係涉谷再入d雜誌書, 手工用品等等之後 就去池袋行街街係池袋, 用左好多時間搵一間舖頭, 但因為沒有預備清楚地址只靠印象去找, 結果都係找不到 嘻嘻 下次都係唔好咁大意lu到晚上, 就去食蟹放題, 一早搵左呢間準備試下
去到, 竟然沒有人吃 但都唔理太多了 要試呀而且招待我地既係一名中國留學生, 好易溝通呢
嘩 ! 三款唔同既蟹任食 1st round已經非常多喇
set內仲有蟹粥同燒帶子一客
再追加毛蟹一隻, 非常滿足, 已經好夠喇 最後就送一個抺茶雪糕做甜品 呢餐好似5千幾yen一位 .... 哎呀 ! 又唔記得左喇
食飽玩飽就回酒店, 經過便利店都忍不住買多個冰吃巨峰冰冰 150yen, 好食架 ! 可以一試 :)之後要乖乖執行李喇 ^^第七天.....待續
第五天喇 27.7.2010 Tokyo Disneyland
到第五天, SA咪依然仲未覺得累, 是日整天既行程就係東京滴滴尼喇玩遊樂場當然興奮啦 雖然已去過兩次但那位stupid partner都仲未去過東京呢個 咁就玩番"land" 唔玩"sea"吧依然係坐千葉線 到達舞濱站已經係差不多十點喇
舞濱站一出就跟著人群行喇
之後係大門口留影, 就玩喇
大門口張張都有SA咪個樣, 仲要高舉 "V"手勢個D老套野呢
所以唔post喇 haha
一進場後就同小朋友爭 同卡通人物影相 XDD
好大好大既市集 ~ 留待臨走先再慢慢行
美眉 美眉 跳緊....咩...... Aloha (唔識點寫, 總之個d舞蹈啦 ^^)
Space Mountain, 巴斯光年等等, 有d game已在香港玩過, 咁不如玩d未玩過既怪獸公司呢個好好玩呀, 雖然有d似巴斯個個當然唔止玩呢個啦, 仲有玩下幽靈公館, Peter Pan, 白雪公主個d等等
四處行, 四處玩 ~ 我最愛 "UP"既大叔呀 ! I LOVE U !
玩左一陣, 肚餓喇, 醫肚先, 要爭取時間玩, 食簡單快餐買左個Pizza set 好似大約 2500yen
玩多一陣.....再食 !!!! 因為天氣太熱喇, 所以順便買埋飲品坐下休息, 好得意既甜品睇見都覺好甜 lei......
玩下 影下, 咁就好快天黑喇
雖然腳仔已經開始唔聽話, 但SA咪仲未玩晒呀, 我唔肯走呀 > < !!!!!!
Peter Pan's Flight, 入面好靚呀 ! 玩到我....嘩嘩嘩 !嘩嘩嘩........ (好嘈 !!) 去玩 當然要盡情d啦 !
唔知點解 城堡係一定要影架 XD
賴地唔肯走既我, 最後玩到十點為止 嘻嘻 睇埋show先走
睇完show就係市集買dd手信 就要走lu當初好擔心一定好多人同時離開 但都唔算迫喔好欣賞日本人既文化, 佢地排隊好自律唔會打尖 亦唔會迫埋一起所以就算好多人排隊玩, 都唔覺辛苦點解係香港排隊, 總係要迫呀迫, 迫呀迫 ?因為唔迫既話......就被一些人插隊了 :(那些人 ?!?!?? 我唔知呀 hahahaha !回到新宿, 已經晚了, 而且......好累喇所以只係食左一餐超簡單既吉野家 就回酒店休息喇快到東京之旅既尾聲喇, 但原來SA咪有好多野都未買所以要cut某些觀光行程, 係第六/七天全shopping啦 .......再續 ^^