
到第五天, SA咪依然仲未覺得累, 是日整天既行程就係東京滴滴尼喇
玩遊樂場當然興奮啦 雖然已去過兩次
但那位stupid partner都仲未去過東京呢個 咁就玩番"land" 唔玩"sea"吧
依然係坐千葉線 到達舞濱站已經係差不多十點喇

舞濱站一出就跟著人群行喇

之後係大門口留影, 就玩喇
大門口張張都有SA咪個樣, 仲要高舉 "V"手勢個D老套野呢
所以唔post喇 haha


一進場後就同小朋友爭 同卡通人物影相 XDD

好大好大既市集 ~ 留待臨走先再慢慢行

美眉 美眉 跳緊....咩...... Aloha (唔識點寫, 總之個d舞蹈啦 ^^)

Space Mountain, 巴斯光年等等, 有d game已在香港玩過, 咁不如玩d未玩過既
怪獸公司呢個好好玩呀, 雖然有d似巴斯個個
當然唔止玩呢個啦, 仲有玩下幽靈公館, Peter Pan, 白雪公主個d等等

四處行, 四處玩 ~ 我最愛 "UP"既大叔呀 ! I LOVE U !

玩左一陣, 肚餓喇, 醫肚先, 要爭取時間玩, 食簡單快餐
買左個Pizza set 好似大約 2500yen

玩多一陣.....再食 !!!!
因為天氣太熱喇, 所以順便買埋飲品坐下休息, 好得意既甜品
睇見都覺好甜 lei......

玩下 影下, 咁就好快天黑喇

雖然腳仔已經開始唔聽話, 但SA咪仲未玩晒呀, 我唔肯走呀 > < !!!!!!

Peter Pan's Flight, 入面好靚呀 ! 玩到我....嘩嘩嘩 !
嘩嘩嘩........ (好嘈 !!) 去玩 當然要盡情d啦 !

唔知點解 城堡係一定要影架 XD

賴地唔肯走既我, 最後玩到十點為止 嘻嘻 睇埋show先走

睇完show就係市集買dd手信 就要走lu
當初好擔心一定好多人同時離開 但都唔算迫喔
好欣賞日本人既文化, 佢地排隊好自律
唔會打尖 亦唔會迫埋一起
所以就算好多人排隊玩, 都唔覺辛苦
點解係香港排隊, 總係要迫呀迫, 迫呀迫 ?
因為唔迫既話......就被一些人插隊了 :(
那些人 ?!?!?? 我唔知呀 hahahaha !
回到新宿, 已經晚了, 而且......好累喇
所以只係食左一餐超簡單既吉野家 就回酒店休息喇
快到東京之旅既尾聲喇, 但原來SA咪有好多野都未買
所以要cut某些觀光行程, 係第六/七天全shopping啦
.......再續 ^^
沒有留言:
張貼留言