2013年7月1日 星期一

來 ! 拉麵來


家姐臨回鄉既一晚, 姐夫好想吃拉麵
於是一起找下有什麼好吃
原來想跟他們吃豚王
而最後呢, 就選擇了銅鑼灣浣紗街那間拉麵來



星期天, 我們大約 7:30到達 那時候立即有位子, 不用等待
影低店內環境 店子很細, 又不想拍下其他食客, SA小心影



有特色的懷舊裝潢



點餐喇, 點餐既方法好日本化, SA記得係日本吃"一蘭"
亦是用差不多方式



枱上既其仔調味, SA只試用了那個好得意既芝麻器
擰下擰下就有芝麻碎出來


當天既限定拉麵已經沽清, 無得試
SA就點了松露拉麵 再追加味玉同荀



姐夫點的黑蒜拉麵, 亦是同樣有追加了一些來
家姐的 ? 唔記得 嘻嘻



吃飽後就離開喇, 因為都唔可以坐得太久
一出外, 已經有長龍等候了
我們早到一步 ^^ 嘻


可以一試喔 但如果想在這裡詳談一番的話
這裡不太合適

下次帶公子去 ^^ 重溫一下係日本吃拉麵既感覺
日本 ..... SA好耐沒有去lu, 不過.....都未有planning去住
想多玩一些其他地方先 :)

沒有留言:

張貼留言